
Smlm ada member yg baik hati sgt kasi aku handphone Sony Ericsson Vivaz. Well we both mmg big fan of Sony Ericsson. As for me sejak da pakai Sony Walkman dah xleh nak pakai hp lain lagi. Kalau beli baru pun I'll still go for walkman jgk. I never really change to a new fon unless current fon da rosak tahap total lost punya. And I NEVER spent any single ringgit malaysia purchasing new fon. semua nya diberi emak, kakak, kawan (kes yg jarang2 berlaku), or ehem2...bukan kedekut ye tp dah mmg rezeki aku ; P plus I'm not into this gadjet. Kalau takde pun takpe (provided I have a house fon and mp3 player to bring here & there).
Actually dia kasi coz she's finding it hard to deal with touch screen phone so dia pakai 2,3 kali je fon ni pastu x minat dah. So yesterday I brought back the new fon tp ilek2 dulu. Tadi baru sempat godek2. I put my sim card in and after 15 mins....that's it. Wa pun surrender beb!muahahahahaha...
Reason being, aku mmg kaki sms.I can text while driving (kinda dangerous I know), I can text without even looking at the phone keypad and many suggested aku masuk speedmaster competition tu hahaha..touch screen damn terhegeh2 I can say.
So I guess takde rezeki nak pakai. Aku suggest kat kawan aku pegi jual, trade in or kasi kat org lain. Kecik ati member tapi ye la what's the point of keeping it if Im not using it kan.
So moral of the story sblm beli test drive dulu selama beberapa hari.
And to my W980, jodoh kita masih panjang...I love You!!
0 beeZ bOdsss:
Post a Comment