
Bingkai gambar di atas ialah hadiah yg saya dapat.Apa yg saya beri?Maaf,can't post it here because it's suppose to be a secret n we're not suppose to know from whom the gift is.Tapi saya tau bingkai gambar ini dari siapa!!hehehe...Thanks babe eventhough it was not really meant for me sbb kita buat cabutan utk gift distribution ni..huhu..
My Xmas holiday I can say quite a dull one.Nothing much except for:
1.Tido sepanjang hari
2. Watching Transformers with full concentration siap terkejut2 lagi like I never watch before(padahal ni dah kali
ke-5 dah!).
3. Memasak spageti bolognaise pada jam 4 pagi sbb craving sgt2.
4. Melayan Oname sambil memberikan janji2 manis bahawa saya akan mendapatkan Oname seekor teman nanti.
Oh yeaaa..my younger sister is in Blogger!Check out Nadia It's good to know that ur not the only one who can write(or shud I say type?) in your family.eheh..selepas Diana yg always with her short forms in sms n facebook yg ntah hapa2 kadang2 aku pun xtau apa yg dia tulis.sighh..anak muda skrg..
0 beeZ bOdsss:
Post a Comment