"Waaaah,sejak biler Ezwin Haida Amat pandai bergaduh????!!Mak terkejut okay.Ezwin Haida yg kukenal bukan camtu"
I had a big laugh towards his/her reaction and I was thinking over and over again.He/she really knows me that well to come out with that statement.
Actually he/she was right.Never before I did such thing and it never even came across my mind sbb saya jenis tak kisah.Most of the time I will give in to my friends(bf excluded) and saya seorang yg sgt cool.Tapi kalau saya dah sampai ke tahap itu sendiri mau ingat la.Mmg dah malas nak layan tahap Megatron la tuh!Nak kawan..kawan la baik2.Kalau tak..takyah je.Im that simple.
I had a big laugh towards his/her reaction and I was thinking over and over again.He/she really knows me that well to come out with that statement.
Actually he/she was right.Never before I did such thing and it never even came across my mind sbb saya jenis tak kisah.Most of the time I will give in to my friends(bf excluded) and saya seorang yg sgt cool.Tapi kalau saya dah sampai ke tahap itu sendiri mau ingat la.Mmg dah malas nak layan tahap Megatron la tuh!Nak kawan..kawan la baik2.Kalau tak..takyah je.Im that simple.
1 beeZ bOdsss:
Pls dont bother and ambil port pasal remeh temeh ni. Tiada faedahnya!
Post a Comment